مصدوم عجیب تراکتور؛ بدون توضیح و غایب در تبریز!

مصدوم عجیب تراکتور؛ بدون توضیح و غایب در تبریز!

پایگاه خبری فوتبالی - سجاد آشوری همچنان شرایط مبهمی دارد و در تمرینات تیمش در تبریز هم حاضر نیست.

به گزارش فوتبالی، سجاد آشوری یکی از بازیکنان خریداری شده تراکتور در نیم فصل لیگ گذشته بود. بازیکنی که مورد توجه پاکو خمز قرار نداشت اما پس از جدایی این سرمربی اسپانیایی برای تراکتور به میدان رفت و حتی موفق به گلزنی و ارسال پاس گل هم شد.

آشوری که این فصل را هم با تراکتور قرارداد دارد، با یک روز تاخیر در آغاز تمرینات پیش فصل تی‌تی‌ها در تبریز به اردوی این تیم پیوست تا دوباره شاگرد دراگان اسکوچیچ شود؛ بازیکنی که سابقه کار با این سرمربی کروات در خونه به خونه بابل را دارد.

آشوری در اردوی ترکیه قرمزها هم حضور داشت و حتی در یک بازی دوستانه در ترکیب ابتدایی اسکو هم قرار داشت تا مشخص شود این سرمربی کروات حساب ویژه‌ای روی وی باز کرده اما مصدومیت باعث شد تا این بازیکن به بازی نخست تیمش در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان نرسد.

اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در تبریز برای اولین بار اعلام کرد که تنها مصدوم تیمش آشوری است ولی توضیحی در این زمینه نداد تا مشخص نباشد مصدومیت این بازیکن به چه نحوی است و تا چه زمانی دور از میادین خواهد بود.

نکته قابل توجه اینکه سجاد آشوری با آغاز تمرینات تیمش در تبریز حتی برای انجام کارهای پزشکی و فیزیوتراپی به تبریز سفر نکرده و شرایط مبهمی دارد و باید دید او چه زمانی، شرایط بازی برای تیمش را پیدا خواهد کرد.

1997