فرزانه توسلی در جمع برترین دروازه بانان جهان

فرزانه توسلی در جمع برترین دروازه بانان جهان

پایگاه خبری فوتبالی- سایت معتبر فوتسال پلنت که همه ساله بهترین های فوتسال جهان را معرفی می کند، نام فرزانه توسلی را در میان برترین دروازه بانان جهان در سال ۲۰۲۳ قرار داد.

به گزارش فوتبالی، سایت فوتسال پلنت که برترین‌های فوتسال جهان در هر سال میلادی را معرفی می‌کند، از ۱۰ نامزد نهایی برترین دروازه بان زن سال ۲۰۲۳ جهان رو نمایی کرد. در این لیست نام فرزانه توسلی دروازه بان ۳۸ ساله تیم‌ ملی فوتسال زنان ایران هم به چشم می خورد.

فرزانه توسلی فصل گذشته در تیم فوتسال زنان مس رفسنجان حضور داشت و همراه این تیم به مقام سومی سوپر لیگ فوتسال زنان رسید. توسلی در تیم ملی هم همراه با دیگر ملی پوشان به مقام قهرمانی مسابقات آسیای مرکزی رسید. او در مراسم برترین های فصل فوتسال ایران هم جایزه برترین دروازه بان سال را دریافت کرد. توسلی در تورنمنت چین هم با اینکه تیم ملی فوتسال عملکرد خوبی نداشت اما به عنوان بهترین دروازه بان این مسابقات انتخاب شد تا در ۳۸ سالگی همچنان درخشان ظاهر شود.

پیش از این در بخش زنان، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پریسا امامی زاده سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان و باشگاه پالایش نفت آبادان در بخش های مختلف از نگاه فوتسال پلنت به عنوان کاندیدا معرفی شده اند.

۶۰۰۱