گروه سپاهانی تیم ملی؛ بزن بریم امارات!

گروه سپاهانی تیم ملی؛ بزن بریم امارات!

پایگاه خبری فوتبالی – نمایندگان سپاهان در تیم ملی با روحیه‌ای بالا برای بازی با امارات آماده می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، لیست ۲۶ نفره دعوت شده به تیم ملی برای انجام دو بازی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، نکته جالبی داشت و آن دعوت از ۱۶ بازیکن از لیگ برتر بود تا نشان دهد امیر قلعه‌نویی اعتماد زیادی به نفرات داخلی دارد.

اما از این ۱۶ بازیکن، ۶ بازیکن از تیم سپاهان به تیم ملی دعوت شده‌اند تا باشگاه اصفهانی صاحب بیشترین نماینده در جمع شاگردان امیر باشد.

پیام نیازمند، محمدامین حزباوی، آریا یوسفی، صالح حردانی، سید محمد کریمی و جواد آقایی‌پور شش سپاهانی تیم ملی هستند که در اکثر تصاویر در کنار یکدیگر دیده می‌شوند.

از این شش نفر، محمدامین حزباوی بود که توانست ۹۰ دقیقه کامل برای تیم ملی بازی کند و بعد از وی دیگر مدافع جوان سپاهان یعنی آریا یوسفی بود که در ترکیب ابتدایی تیم قلعه‌نویی حضور داشت و در دقیقه ۸۱ جای خود را به هم‌تیمی‌اش در تیم باشگاهی یعنی صالح حردانی داد تا این بازیکن هم حدود ۹ دقیقه برای تیم ملی بازی کند.

پیام نیازمند، سید محمد کریمی و جواد آقایی‌پور سه سپاهانی دیگر تیم ملی بودند که نتوانستند در بازی برابر قرقیزستان به میدان بروند.

با این وجود شاگردان ژوزه مورایس در جمع یوزهای ایرانی با لبخند و انرژی بالا دیده می‌شوند و در یکی از تصاویر شاهد حضور صالح حردانی، جواد آقایی‌پور و محمدامین حزباوی در کنار یکدیگر هستیم و این سه ملی پوش هم‌باشگاهی در کنار یکدیگر در حال سفر به امارات هستند و باید دید در بازی با تیم ملی این کشور، قلعه‌نویی به چند نفر از شاگردان سپاهانی خود میدان خواهد داد.

1997