رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد سرخیو راموس بعدی فوتبال اسپانیا

رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد سرخیو راموس بعدی فوتبال اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی- خوان مارتینز، یکی از بهترین استعدادهای حال حاضر آکادمی رئال مادرید است و کهکشانی‌ها نمی‌خواهند به سادگی از مدافع بااستعداد را از دست بدهند.

به گزارش فوتبالی، آکادمی رئال مادرید در چند سال اخیر به نسبت بارسلونا محصول چندان شاخصی به فوتبال دنیا معرفی نکرده است. هرچند که باید این نکته را هم به خاطر داشته باشیم که مشکلات مالی بارسلونا و عدم توانایی در خرید بازیکن جدید، این فرصت را در اختیار بازیکنان آکادمی قرار داده است تا بتوانند در ترکیب اصلی بلوگرانا خوش بدرخشند. البته که چند بازیکن باکیفیت از این آکادمی به تیم‌های دیگر منتقل شدند، بازیکنانی مثل اشرف حکیمی، تاکفوسو کوبو، مارتین اودگارد و میگل گوتیرز، اما رئال مادرید از هیچکدام از آن‌ها استفاده نکرد.

با این حال اما خوان مارتینز توانست نام خودش را بر سر زبان‌ها بیاندازد. او در اردوی پیش فصل رئال مادرید خوش درخشید و نظر مثبت کادر فنی را به خود جلب کرد. اما یک مصدومیت بدموقع باعث شد تا چند وقت از میادین دور بماند، وگرنه ممکن بود با بحران رئال مادرید در خط دفاع، کارلو آنچلوتی به او فرصت بدهد تا در یک بازی رسمی در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها قرار بگیرد.

به نقل از خوزه فلیکس دیاز، یکی از خبرنگاران نزدیک به فلورنتینو پرز، رئال مادرید به خوان مارتینز اعتماد کامل دارد و به زودی یک قرارداد جدید به این بازیکن پیشنهاد می‎‌دهد.

1428