تغییر و تحول در خط حمله اینتر؛ طارمی نیمکت‌نشین می‌شود؟

تغییر و تحول در خط حمله اینتر؛ طارمی نیمکت‌نشین می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- خط حمله اینتر در این فصل با اضافه شدن مهدی طارمی ترافیک سنگینی دارد و باید دید سیمونه اینزاگی برای ادامه فصل چه بازیکنانی را برای ترکیب اصلی تیمش انتخاب می‌کند.

به گزارش فوتبالی، اینتر فصل گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داد. این تیم مقتدرانه در سری آ عنوان قهرمانی را به دست آورد و شاید اگر کمی خوش‌شانس بود، می‌توانست در لیگ قهرمانان اروپا هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. آن‌ها برای این فصل با خرید چند بازیکن خود را تقویت کردند تا ضمن تکرار قهرمانی در سری آ، در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد بهتری از خود ارائه کنند.

یکی از خریدهای مهم اینتر در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال، مهدی طارمی، مهاجم بوشهری سابق پورتو بود. با وجود آرناتوویچ، مارکوس تورام، لائورتارو مارتینز و اضافه شدن مهدی طارمی، حالا ترافیک سنگینی در خط حمله اینتر میلان وجود دارد. در بازی‌های قبلی اینزاگی از سیستم چرخشی استفاده کرد و به همه مهاجمانش فرصت بازی داد.

حالا سوال‌های زیادی در خصوص زوج خط حمله اینتر در بازی بعدی این تیم وجود دارد. اینتر در اولین بازی خود پس از تعطیلات فیفادی باید به مصاف مونزا برود. به نقل از نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، احتمالا اینزاگی در دیدار مقابل مونزا از زوج مارکوس تورام و آرناتوویچ استفاده کند، چرا که لائورتارو مارتینز و مهدی طارمی به علت حضور در اردوی تیم‌های ملی خود دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات تیم اضافه می‌شوند. با این وجود احتمال دارد که مهدی طارمی در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی اینتر قرار بگیرد.

1428