بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از نظر زیدان کیست؟

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از نظر زیدان کیست؟

 پایگاه خبری فوتبالی-زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی سابق رئال مادرید، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را انتخاب کرد.

 به گزارش فوتبالی، دنیای فوتبال شاهد ظهور فوق‌ستارگان پرشماری در زمین بوده که هم در تیم‌های باشگاهی و هم در تیم‌های ملی درخشش شگفت‌انگیزی از خود بر جای گذاشته‌اند.

از جمله این بزرگان، زین‌الدین زیدان، هافبک افسانه‌ای فرانسوی است که کشورش را در سال ۱۹۹۸ به قهرمانی در جام جهانی رساند. زیدان که اکنون یک مربی موفق است، پیش از این به یکی از داغ‌ترین موضوعات مورد بحث در فوتبال پاسخ داده است: بهترین بازیکن تاریخ فوتبال کیست؟

در حالی که بسیاری از هواداران و کارشناسان شاید نام‌هایی مانند دیگو مارادونا، پله، میشل پلاتینی یا لیونل مسی را حدس بزنند، زیدان پاسخ متفاوتی داشته است و برای ستاره متولد مارسی، کریستیانو رونالدو به تنهایی در صدر ایستاده است.

در سال ۲۰۱۷، زیدان که در آن زمان سرمربی رئال مادرید بود، پس از اینکه رونالدو یک توپ طلای دیگر را به دست آورد، این مهاجم پرتغالی را تمجید کرد.زیدان گفت: کریستیانو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. بازیکنان زیادی تاریخ‌ساز شده‌اند، اما آنچه او به دست آورده، هیچ کس دیگری انجام نداده است. آمار او واقعاً چشمگیر است.

کریستیانو رونالدو با آخرین گل خود در پیروزی ۲-۱ پرتغال مقابل کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا، رکورد ۹۰۰ گل را در دوران حرفه‌ای خود پشت سر گذاشت.رونالدو اکنون در صدر جدول گلزنان تاریخ قرار دارد و لیونل مسی با ۸۳۸ گل، از او عقب‌تر است. 

 

1033