برگزاری جلسه هم اندیشی و دانش افزایی مدیران، سرپرستان و سرمربیان لیگ برتر فوتسال کشور

برگزاری جلسه هم اندیشی و دانش افزایی مدیران، سرپرستان و سرمربیان لیگ برتر فوتسال کشور

پایگاه خبری فوتبالی- جلسه هم اندیشی و دانش افزایی مدیران، سرپرستان و سرمربیان لیگ برتر فوتسال کشور با حضور دبیرکل، مسئولین کمیته و سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه هم اندیشی و دانش افزایی مدیران، سرپرستان و سرمربیان لیگ برتر فوتسال کشور امروز 18 شهریورماه در مرکز ملی فوتبال و با حضور هدایت ممبنی، احسان اصولی، ابوالفضل حسن زاده، علی تارقلی زاده، احسان کامیانی، حامد مومنی، حسین شمس، علی صانعی،  احسان محمدی، امیر محمد نوری،دانیال مرادی، حسین شاهمرادی برگزار شد.

در ابتدای این نشست احسان اصولی، عضو هیات رییسه و رییس کمیته فوتسال گفت:بدون هیچ تردیدی ما در تیم ملی دست‌رنج باشگاه‌ها را در اختیار داریم و قدردان مدیران و مربیان باشگاه‌ها هستیم که سهم آنها در هر موفقیت ملی و همین قهرمانی اخیر غیرقابل انکار است. از همه باشگاه‌ها در همه لیگ ها به‌خصوص لیگ برتر تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: روسای هیئت‌های فوتبال در سراسر کشور هم چه در برگزاری لیگ و چه در کشف و شناسایی استعداد‌های فوتسال نقش بی‌بدیلی دارند که از تک تک همکارانم در هیئت‌های فوتبال در سراسر کشور سپاسگزارم. 

در ادامه این سمینار احسان محمدی به نقش و اهمیت بالای رسانه، دانیال مرادی در خصوص امور مربوط به داوری اشاره کرده و مطالب مختلفی را در اختیار حاضرین قرار دادند.

7474