پیروزی راحت سه‌شیرها در شب کم‌فروغ کاپیتان

پیروزی راحت سه‌شیرها در شب کم‌فروغ کاپیتان

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، تیم‌های ملی انگلیس و ایرلند به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت انگلیس موفق شد با 2 گل از سد حریف خود عبور کند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مسابقات هفته نخست فصل جدید لیگ ملت‌های اروپا، دو تیم انگلیس و ایرلند که در گروم دوم این مسابقات قرار دارند در ورزشگاه آویوا شهر دابلین به مصاف همدیگر رفتند که این مسابقه با برتری 2 گله سه شیرها همراه بود. قضاوت این مسابقه بر عهده خوزه سانچز، داور اسپانیایی بود.

تیم ملی انگلیس پس از ناکامی دوباره در رسیدن به قهرمانی رقابت‌های یورو و کسب عنوان نایب قهرمانی، با سرمربی موقت و جدیدش شروع خوبی داشت. لی کارسلی که هدایت تیم زیر 21 سال انگلیس را بر عهده دارد، در این بازی بر روی نیمکت تیم ملی انگلیس نشست. اشلی کول، ستاره سابق فوتبال انگلیس هم یکی از دستیاران این سرمربی است.

در همان نیمه نخست انگلیسی‌ها بازی خود را به حریف دیکته کردند. در یازدهمین دقیقه بازی، دکلان رایس گل نخست تیمش را به ثمر رساند. جک گریلیش که در مسابقات یورو 2024 در لیست بازیکنان انگلیس حضور نداشت، گل دوم این مسابقه را در دقیقه 26 روی پاس دکلان رایس به ثمر رساند. نکته جالب توجه در خصوص گلزنان این بازی این است که هر دو گلزن انگلیس در این بازی، اصالتا ایرلندی هستند.

در نیمه دوم بازیکنان انگلیس به دنبال اداره بازی بودند، اما باز هم به حملات خود ادامه دادند، اما درخشش کلهر، سنگربان باشگاه لیورپول و تیم ملی ایرلند مانع از گل‌های بیشتر برای انگلیس شد.

1428