سومین آلبانیایی تاریخ تراکتور؛ بهتر از آرفی می‌شود؟

سومین آلبانیایی تاریخ تراکتور؛ بهتر از آرفی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم تازه‌وارد تراکتور به دنبال اضافه کردن خود به ترکیب ابتدایی دراگان اسکوچیچ است.

به گزارش فوتبالی، سوکول چیکالشی آخرین خرید تراکتوری‌ها در بازار تابستانی نقل و انتقالات بود تا پرشورها بالاخره بعد مدت‌ها تیم خود را با چهار مهاجم نوک آماده ببینند.

دراگان اسکوچیچ در طول سه هفته سپری شده از لیگ برتر، از تومیسلاو اشترکال و امیرحسین حسین‌زاده بیشتر به عنوان دو مهاجم نوک استفاده کرده و رحمان جعفری و مهدی عبدی را چندان بازی نداده است.

اسکو البته به چیکالشی خیلی زود میدان داد و این مهاجم باتجربه را که مدت کمی بود در تمرینات تیمش حضور داشت، به صورت تعویضی در بازی با هوادار به زمین مسابقه فرستاد.

مهاجم آلبانیایی که سومین بازیکن اهل کشور آلبانی تراکتور است، در تعطیلات فیفادی سعی دارد خود را در پازل تاکتیکی دراگان قرار دهد و باید دید این مهاجم که در تمرینات تیمش نشان داده شم گلزنی خوبی هم دارد، می‌تواند در شروع مسابقات به ترکیب ابتدایی برسد یا نه.

جالب است بدانید که پیش از چیکالشی، تراکتور اشپیتیم آرفی و دیتمار بیکای را به عنوان دو آلبانیایی در اختیار داشته که عمر حضور هر دو بازیکن در تراکتور کوتاه بوده و باید دید سوکول می‌تواند از مهاجم هموطن خود آرفی که فقط ۹ بازی برای تی‌تی‌ها انجام داد و توانست یک گل زده و یک پاس گل داشته باشد، آمار بهتری ثبت کند یا نه؟

1997