پشت پرده منتفی شدن آرون بوپندزا؛ پرسپولیس دیر اقدام کرد!

پشت پرده منتفی شدن آرون بوپندزا؛ پرسپولیس دیر اقدام کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود در اندیشه جذب یک مهاجم گابنی بودند.

به گزارش فوتبالی، مشکلات پرسپولیس در خط حمله بر کسی پوشیده نیست و برای همین رضا درویش با دستور خوان کارلوس گاریدو به‌دنبال جذب یک مهاجم خارجی است.

با گذشت سه هفته از لیگ بیست‌وچهارم، علی علیپور و عیسی آل‌کثیر هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند و برای همین زنگ خطر در خط آتش قرمزهای تهران به صدا درآمده است.

آرون بوپندزا یکی از مهاجمین مدنظر پرسپولیس بود که البته توافقی با او حاصل نشد. بوپندزا که قابلیت بازی در دو پست وینگر و مهاجم را دارد می‌توانست عصای دست سرمربی اسپانیایی در لیگ نخبگان آسیا باشد اما این اتفاق رخ نداد تا پرسپولیس برای جذب مهاجم درگیر یک معادله دو مجهولی شده باشد!

آرون اکنون در یک‌قدمی پیوستن به باشگاه مصری قرار دارد و باید حضور او در فوتبال این کشور را قطعی بدانیم اما چه اتفاقی رخ داد که این بازیکن مصر را به ایران ترجیح داد؟

آرون بوپندزا در گفت‌وگو اولیه، اعلام کرده بود حاضر است به ایران بیاید اما با گذشت چند روز هیچ اقدامی از سوی باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن صورت نگرفت تا بوپندزا از این موضوع دلخور شود.

آرون که انتظار رفتار حرفه‌ای‌تری را از مدیران پرسپولیس داشت، به مدیربرنامه‌های خود اعلام کرد دیگر تحت هیچ شرایطی به ایران نمی‌آید.

رضا درویش هم که به کم‌وکیف این ماجرا پی برده بود، با ارسال نامه‌ای خواهان جذب این بازیکن شد اما این اتفاق زمانی رخ داد که دیگر کار از کار گذشته بود.

شاید اگر مدیران پرسپولیس زودتر برای جذب مهاجم گابنی اقدام می‌کردند، این بازیکن با همان بودجه مدنظر پرسپولیس یعنی ۱.۵ میلیون دلار به جمع قرمزها اضافه می‌شد.

باشگاه الزمالک مصر به‌زودی از بوپندزا رونمایی می‌کند و این بازیکن با قراردادی سه ساله راهی آفریقا خواهد شد.

۵۷۹۳