واکنش دشان به شکست سه گله تیمش مقابل ایتالیا

واکنش دشان به شکست سه گله تیمش مقابل ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته اول از رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی ایتالیا و تیم ملی فرانسه به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی ایتالیا موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در ورزشگاه خانگی فرانسوی ها یعنی پارک دو پرنس برگزار می شد اما با این وجود فرانسه در این بازی شکست خورد. دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه پس از این بازی گفت:" شروع بازی برای ما خوب بود و به ایتالیا فشار آوردیم و خیلی زود به گل رسیدیم. در ادامه نتوانستیم این فشار را نگه داریم چرا که حفظ آن سخت بود. در نیمه دوم بازیکنان ما از لحاظ بدنی دچار افت شدند و با اشتباهاتی که داشتیم این بازی را باختیم. ما بازیکنان خوبی در خط حمله داریم اما ایتالیا خیلی خوب دفاع کرد."

در حال حاضر انتقاد هایی علیه دیدیه دشان مطرح شده است. سرمربی تیم ملی فرانسه درباره آن ها گفت:" به این مسئله عادت کرده ام. تیمی که در اختیار دارم جوان است و باید گام های مهمی در آینده برداریم. همیشه با تمام توانی که دارم کارم را انجام داده ام. در این بازی ایتالیا بهتر از ما عمل کرد. شروع خوبی داشتیم اما به طور ناگهانی افت کردیم."

1471