عکس؛ اشک و گریه سوارز پس از انجام آخرین بازی ملی

عکس؛ اشک و گریه سوارز پس از انجام آخرین بازی ملی

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز لوییس سوارز آخرین بازی ملی خود را برای اروگوئه انجام داد و به این ترتیب پرونده او دیگر در تیم ملی اروگوئه بسته شده است.

به گزارش فوتبالی ، در هفته هفتم از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز تیم ملی اروگوئه و تیم ملی پاراگوئه به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی لوییس سوارز از ابتدا درون ترکیب تیم ملی اروگوئه حضور داشت و به طور کامل بازی کرد. او در این بازی در دقیقه 85 کارت زرد دریافت کرد. پس از به پایان رسیدن بازی، مراسمی برای خداحافظی لوییس سوارز از تیم ملی اروگوئه برگزار شد چرا که همان طور که از قبل گفته شده بود، این بازی آخرین بازی ملی لوییس سوارز بود.

سوارز در این مراسم احساساتی شد و نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد و گریه کرد. لوییس سوارز به مدت هفده سال در تیم ملی اروگوئه بازی کرده است و حالا پس از هفده سال کارش در این تیم به پایان رسیده است. سوارز در حال حاضر 37 سال سن دارد و در باشگاه اینتر میامی بازی می کند. به نظر می رسد که زمان خداحافظی او از بازی های باشگاهی و به طور کلی دنیای فوتبال چندان دور نباشد.

1470