گزارش ویژه/ برانکو در چین هم ترک عادت نکرد؛ امان از باخت‌های پرگل!

گزارش ویژه/ برانکو در چین هم ترک عادت نکرد؛ امان از باخت‌های پرگل!

پایگاه خبری فوتبالی- برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی چین در تقابل با ژاپن متحمل یک شکست تحقیرکننده شد و با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد!

به گزارش فوتبالی، برانکو که سابقه سرمربیگری در تیم‌های ملی ایران و پرسپولیس را در کارنامه دارد و با این دو تیم خاطرات بسیار خوشی را خلق کرده در سال‌های اخیر اصلا خوب نتیجه نگرفته و در قامت سرمربی الاهلی عربستان و تیم ملی عمان به دستاوردی نرسیده است!

پروفسور که بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت در اولین بازی رسمی خود بر روی نیمکت این تیم نتیجه عجیب و غریبی را کسب کرد و دروازه تیمش 7 بار توسط ژاپنی‌ها فتح شد تا نشان دهد عادتش را در شرق آسیا هم ترک نکرده است!

به‌طور کلی برانکو علاوه بر تیم‌های ملی ایران و چین و پرسپولیس در تیم‌های مطرح دیگری نظیر دیناموزاگرب، الاتفاق عربستان، الوحده امارات هم سرمربیگری کرده و در همه آن‌ها حداقل یکبار متحمل شکست سنگین شده است!

از باخت سنگین 4 بر صفر با پرسپولیس در برابر الهلال بگیرید تا 4 تایی شدن در برابر آمریکا با تیم ملی عمان و البته باخت‌های سنگین با تیم‌های الوحده و الاتفاق و شاندونگ! 

اگر برانکو نتواند در ادامه راه با تیم ملی چین نتایج خوبی کسب کند احتمال برکناری او بسیار بالاست؛ چینی‌ها در یکی از سخت‌ترین گروه‌های ممکن مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 قرار گرفتند و همین می‌تواند برانکو را به یک باتلاق دیگر فرو ببرد و کارنامه دوران مربیگری‌اش را با قلم قرمز دیگری روبه‌رو کند! 

9098