ناامیدی از دفاع راست تیم ملی؛ رامین دوباره برمی‌گردد؟

ناامیدی از دفاع راست تیم ملی؛ رامین دوباره برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن است امیر قلعه‌نویی به دلیل ضعف تیم ملی در جناح راست خط دفاعی، رامین رضاییان را به اردوهای بعدی فرا بخواند!

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که تیم ملی موفق شد خیلی سخت و با یک نتیجه کاملا اقتصادی از سد قرقیزستان گذر کند و با تک گل مهدی طارمی این تیم را با شکست بدرقه کند در بسیاری از خطوط شاهد ضعف‌های فنی بودیم! 

یکی از نقاطی که ضعف آن در بازی تیم ملی حسابی به چشم می‌خورد خط دفاعی و علی‌الخصوص جناح راست آن بود! در شرایطی که آریا یوسفی از ابتدای مسابقه در ترکیب ایران قرار داشت نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی با ورود صالح حردانی در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان مسابقه مشکل تیم ملی در این جناح از زمین حل نشد!

تاکنون آریا یوسفی و صالح حردانی نشان داده‌اند که نمی‌توانند در جناح راست خط دفاعی مفید ظاهر شوند و همین دست قلعه‌نویی را برای بازگرداندن رامین رضاییان بازتر می‌کند و به نوعی او مجاب می‌شود تا این بازیکن را دوباره ملی‌پوش کند!

رضاییان در سه ابتدایی لیگ بیست و سوم عملکرد بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشته و کاملا نشان داده که یک سر و گردن از همه بازیکنان تیمش بالاتر است و البته برای رسیدن به این آمادگی تلاش زیادی می‌کند و حتی در زمانی که در تمرینات استقلال تعطیل بود او به شکلی اختصاصی تمرین می‌کرد تا آمادگی خود را دوچندان کند. 

طی روزهای اخیر هم بحث بازگشت او به تیم ملی بیش از هر زمان دیگری مطرح می‌شود و به‌نظر می‌آید که در اردوی بعدی رضاییان دوباره به تیم ملی دعوت شود و جای حردانی و یوسفی را بگیرد تا ایران برای انجام دو بازی حساس خود در برابر تیم‌های ملی قطر و ازبکستان دچار ضعف در این منطقه از زمین مسابقه نباشد!

9098