تلاش بی ثمر رئال بتیس برای انتقال قرضی هافبک دانمارکی شیاطین سرخ

تلاش بی ثمر رئال بتیس برای انتقال قرضی هافبک دانمارکی شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه رئال بتیس در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب هافبک دانمارکی منچستریونایتد نشد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه رئال بتیس در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی تلاش کرد کریستین اریکسن را از منچستریونایتد به خدمت بگیرد. هدف رئال بتیس این بود که اریکسن را به صورت قرضی به تیم خود اضافه کند، اما در نهایت بین دو باشگاه یا با خود بازیکن توافقی حاصل نشد. در نهایت کریستین اریکسن تصمیم گرفت در منچستریونایتد بماند، تا حدی به دلیل اهمیت او به عنوان یک گزینه در خط میانی، به‌ویژه پس از مصدومیت برخی بازیکنان کلیدی مانند میسون مونت بیشتر شد و اریک تن هاگ به خروج او رضایت نداد.

با اینکه برخی باشگاه‌های دیگر مانند آژاکس نیز به جذب او علاقه‌مند بودند، اما به جز رئال بتیس هیچ پیشنهاد رسمی‌ دیگری ارائه نشد. به نظر می‌رسد آینده اریکسن در منچستریونایتد همچنان نامشخص است و ممکن است او در پنجره‌های نقل و انتقالات بعدی و در ماه ژانویه گزینه‌های دیگر خود را بررسی کند. اریکسن پس از انتقال مانوئل اوگارته و حضور موفق کوبی ماینو در خط میانی منچستریونایتد به یک نیمکت نشین تبدیل شده و رقیب دیگری مانند کاسمیرو را نیز پیش رو خواهد داشت.

۱۰۰۹