وداع با برزمهری اسطوره سپاهان از ورزشگاه تختی اصفهان

وداع با برزمهری اسطوره سپاهان از ورزشگاه تختی اصفهان

پایگاه خبری فوتبالی- مراسم وداع با پیکر مرحوم محمد برزمهری، پیشکسوت فوتبال ایران، فردا شنبه ۱۷ شهریورماه در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مراسم وداع با پیکر مرحوم محمد برزمهری، پیشکسوت فوتبال ایران، اصفهان و سپاهان که شب گذشته در سن ۸۴ سالگی چشم از جهان فرو بست، روز شنبه / ۱۸ شهریور/ از ساعت هشت صبح در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار خواهد شد.

بر این اساس پس از مراسم وداع با پیکر مرحوم برزمهری، مراسم تشییع و بدرقه با حضور ورزشکاران و ورزش دوستان اصفهانی تا آرامستان باغ رضوان، قطعه نام‌آوران انجام خواهد شد.

برزمهری یکی از چهره‌های شاخص فوتبال اصفهان بود که تجربه بازی در تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن را داشت و چند صباحی هم با لباس پاس به میدان رفت.

برزمهری در سال ۱۳۳۷ به عضویت باشگاه شاهین (سپاهان) درآمد و سال ها بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر بازو داشت و در سال ۱۳۴۱ برای نخستین بار به اردوی تیم ملی دعوت شد و در دهه ۶۰ مربی گلرهای تیم ملی ایران بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پی درگذشت محمد برزمهری اعلام کرد: جامعه ورزش استان اصفهان در سوگ فقدان استاد یکی از پیشکسوتان ارزشمند و خوشنام خود نشست که سال‌ها در ورزش استان منشاء خدماتی ماندگار بود و از بزرگان فوتبال ایران و اصفهان به ویژه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به شمار می‌رفت.

سیدمهدی صدری افزود: بدینوسیله این ضایعه اندوهناک را حضور جامعه ورزش و جوانان استان و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید، رحمت و غفران الهی را آرزومندم.

باشگاه سپاهان نیز در پیامی درگذشت پیشکسوت فوتبال اصفهان را تسلیت گفت و افزود: با چشمی اشکبار و قلبی آکنده از اندوه در فراق استاد محمد برزمهری، اسطوره سپاهان و شاهین و بزرگ‌مرد فوتبال اصفهان و ایران این پیام را صادر می‌کنیم.

در این پیام آمده است: این مصیبت فقدان مرد نیکومنش و نیکوصفتی است که چه در سال‌های حضور به عنوان بازیکن و چه در سال‌های بعد از آن، همواره سنگربان مطمئن و مستحکم مکتب شاهین و سپاهان بود و نگاه و دست حمایت پدرانه خود را از نسل‌های بعد دریغ نکرد.

این افزوده است: سپاهان بار دیگر پس از درگذشت شادروانان حریری و یاوری، اینک داغدار شد و بزرمهری بزرگ از میان ما رفت و این ضایعه دردناک را به خانواده بزرگ سپاهان و شاهین، خانواده مرحوم استاد برزمهری و دوستان ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و امید داریم ودیعه بزرگ سپاهان که از نسل برزمهری به این نسل تحویل شده همواره سرفراز و سربلند یاد وخاطره آنان را زنده بدارد.

2636