نظر امباپه درباره عملکردش در رئال مادرید

نظر امباپه درباره عملکردش در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی رئال مادرید از عملکردش در این باشگاه بسیار راضی است و اصلاً توجهی به انتقادات ندارد.

به گزارش فوتبالی، در تابستان امسال، مهاجم بیست و پنج ساله به صورت رایگان از پی اس جی به رئال مادرید پیوست. علیرغم گلزنی در اولین بازی رسمی خود با پیراهن رئال مادرید در فینال سوپر کاپ اروپا مقابل آتالانتا، امباپه در 3 بازی نخست لالیگایی خود نتوانست گلزنی کند که انتقادهای زیادی را به همراه داشت، اما سرانجام قهرمان جام جهانی 2018، با بریسی که مقابل رئال بتیس انجام داد، کمی از این فشارها کاست. 

به نقل از سایت گل، امباپه به خبرنگاران گفت: "نمی دانم منتقدان به چه چیزی فکر می کنند. من اهمیتی به آن ها نمی دهم. من به اینجا می آیم تا بازی کنم. چیزی که مردم فکر می کنند، باعث نگرانی من نمی شود. ما نمی توانیم همه را خوشحال کنیم. دوران من در رئال مادرید خیلی خوب شروع شده و من خیلی خوشحال هستم. ما یک جام نیز برده ایم. همه چیز بهتر و بهتر می شود. همه چیز خوب است."

ستاره سابق موناکو و پی اس جی در حال حاضر در اردوی تیم ملی فرانسه است و خودش را برای دو بازی مقابل ایتالیا و بلژیک در لیگ ملت ها آماده می کند.

4416