پیام رئال مادرید به رونالدو پس از رسیدن به رکورد 900 گل زده

پیام رئال مادرید به رونالدو پس از رسیدن به رکورد 900 گل زده

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با انتشار پستی در شبکه های مجازی به تمجید از کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا، پرتغال موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد کرواسی عبور کند. کریستیانو رونالدو در این بازی موفق به گلزنی شد تا به رکورد خارق العاده 900 گل زده در دوران بازیگری اش برسد. رونالدو علاوه بر اینکه لقب آقای گلی بازی های ملی را یدک می کشد، همچنین بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید نیز به شمار می رود و توانسته 450 گل در 438 بازی برای کهکشانی ها به ثمر برساند. 

به نقل از سایت گل، رونالدو در سال 2018 سانتیاگو برنابئو را ترک کرد، اما همیشه جایگاه بسیار خاصی در این باشگاه دارد. بعد از گلزنی رونالدو مقابل کرواسی، باشگاه رئال مادرید در یک توییت نوشت: "یک عملکرد تاریخی دیگر: 900 گل زده در دوران حرفه ای از یکی از بزرگ ترین اسطوره های رئال مادرید و جهان فوتبال. کریستیانو عزیز، به شما تبریک می گوییم. رئال مادرید و هواداران این باشگاه همیشه به تو افتخار می کنند."

رونالدو بعد از رسیدن به رکورد 900 گل، حالا می خواهد به رکورد خارق العاده 1000 گل زده برسد و فعلاً قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را ندارد.

4416