پیشنهاد یک تیم از آمریکای جنوبی به ستاره سابق بارسلونا

پیشنهاد یک تیم از آمریکای جنوبی به ستاره سابق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- ممفیس دیپای، مهاجم هلندی سابق باشگاه‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید در حال حاضر تیم ندارد و ممکن است راهی کورینتیانس برزیل شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان شاخص فوتبال اروپا که در حال حاضر بدون تیم است، ممفیس دیپای است. او فصل گذشته در اتلتیکو مادرید شاغل بود و تابستان امسال از این تیم جدا شد. در هفته‌های گذشته صحبت‌هایی در خصوص انتقال دیپای به رایو وایکانو مطرح شده بود، اما این انتقال منتفی به نظر می‌رسد و این مهاجم هلندی در حال حاضر از یک باشگاه برزیلی پیشنهاد جدی‌تری دارد.

دیپای پس از یک دوران ناموفق در منچستریونایتد، توانست در لیون فرانسه احیا شود و دوباره نام خودش را در فوتبال اروپا مطرح کند. او پس از درخشش در لیگ 1 فرانسه، به صورت آزاد و رایگان به بارسلونا پیوست و در ابتدای دوران حضورش ستاره بارسا در میدان بود، اما به مرور زمان تبدیل به مهره‌ای نیمکت‌نشین بود و سرانجام پس از تنها یک فصل، به اتلتیکو مادرید پیوست.

او در اتلتیکو مادرید هم شروع خوبی داشت، اما مصدومیت‌های متوالی و پرتعداد باعث شد تا این بازیکن در اتلتیکو مادرید هم عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذارد. او حالا تیم ندارد و گفته می‌‎شود که پیشنهادی از تیم کورینتیانس برزیل دریافت کرده است. پیش از این گفته می‌شد این بازیکن از رایو وایکانو پیشنهاد دارد.

1428