آنچلوتی در اندیشه رفتن به لیگ عربستان

آنچلوتی در اندیشه رفتن به لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین گزارش ها، کارلو آنچلوتی در حال بررسی گزینه مربیگری کردن در کشور عربستان سعودی است و حتی گفته می شود که رئال مادرید جانشین این سرمربی ایتالیایی را مشخص کرده. 

به گزارش فوتبالی، رامون آلوارز، ژورنالیست اسپانیایی مدعی است که کارلو آنچلوتی در حال بررسی گزینه هایش در عربستان است. آلوارز همچنین می گوید کارلتو یک پیشنهاد بزرگ از خاورمیانه داشته، زیرا آن ها می خواهند روند توسعه فوتبال در این کشور را تسریع کنند. البته آنچلوتی ادعا کرده تا زمانی که رئال مادرید او را بخواهد، در برنابئو کار خواهد کرد.

کارلو آنچلوتی قراردادش را تا سال 2026 تمدید کرده، اما هنوز می تواند زودتر از موعد، پایتخت اسپانیا را ترک کند و به نظر مدیران لوس بلانکوس، ژابی آلونسو بهترین و ایده آل ترین گزینه برای جانشینی کارلو آنچلوتی است. آلونسو به خاطر کاری که فصل گذشته با بایرلورکوزن در بوندس لیگا انجام داد، مورد تحسین و تمجید بسیاری از مردم قرار گرفته و حتی یکی از مدیران لورکوزن ادعا کرد که  در آینده نزدیک، ژابی آلونسو را روی نیمکت رئال مادرید خواهیم دید. 

لیورپول و بایرن مونیخ نیز از مشتریان اصلی ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن بودند، اما اسطوره اسپانیایی تصمیم گرفت تا در آلمان به کارش ادامه دهد.

4416