هافبک جوان چلسی، رویای بزرگ پاری سن ژرمن است

هافبک جوان چلسی، رویای بزرگ پاری سن ژرمن است

پایگاه خبری فوتبالی- انزو فرناندز، هافبک آرژانتینی چلسی وضعیت چندان مساعدی در این باشگاه ندارد و گفته می‌شود پاری سن ژرمن این بازیکن را به عنوان گزینه‌ای برای آینده می‌بیند.

به گزارش فوتبالی، یکی از خریدهای گران‌قیمت چلسی در چند فصل اخیر، انزو فرناندز بوده است. بازیکنی که با مبلغی هنگفت از بنفیکا پرتغال به چلسی پیوست، اما هرگز نتوانست در تیم انگلیسی کیفیتی را نشان دهد که در بنفیکا ارائه می‌داد. او پس از درخشش در جام جهانی 2022 قطر و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جوان این تورنمنت، با امیدهای زیادی به چلسی پیوست، اما در حال حاضر هنوز مربیان چلسی نتوانستند پست مناسبی برای او پیدا کنند.

گفتنی است خرید مویزس کایسدو و رومئو لاویا، باعث شد انزو فرناندز کمتر در پست هافبک دفاعی بازی کند. او در چند بازی اخیر در پست هافبک شماره 10 بازی کرد اما عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت تا مشخص شود در این پست هم نمی‌تواند خوب کار کند. این بازیکن و اطرافیانش بارها اعلام کردند که آینده فرناندز را در چلسی می‌بینند، اما در صورتی که شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند، ممکن است کار او به جدایی از چلسی برسد.

به نقل از برخی خبرگزاری‌ها، پاری سن ژرمن رویای خرید انزو فرناندز را در سر دارد. این در حالی است که این باشگاه فرانسوی در همین تابستان ژائو نوس را برای تقویت خط هافبک را به خدمت گرفت. از طرفی او اخیرا به فرانسوی‌ها نیز توهین نژادی کرد و به همین دلیل احتمال این‌که پاری سن ژرمن او را جذب کند در حال حاضر پایین است.

1428