عقاب فولاد، دلیل اصلی باخت کره شمالی!

عقاب فولاد، دلیل اصلی باخت کره شمالی!

پایگاه خبری فوتبالی - اوکتیر یوسوپوف با مهار پنالتی کره شمالی نقش تاثیرگذاری در پیروزی دیشب تیمش داشت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ازبکستان هم یکی از تیم های حاضر در گروه A انتخابی نهایی جام جهانی آسیاست که با تیم ملی ایران هم همگروه است. تیمی که در بازی دیشب خود نتیجه‌ای مشابه با شاگردان امیر قلعه نویی گرفت و توانست با یک گل، میهمان خود کره شمالی را با شکست بدرقه کند.

ازبک‌ها در این مسابقه در دقیقه ۲۰ با پاس گل شرزود نصرالله‌اف و گل جلال الدین ماشاریپوف با یک گل از تیم حریف پیش افتادند اما درست ۲۰ دقیقه بعد و در دقیقه ۴۰ کره شمالی می‌توانست به بازی برگردد و همه چیز را به تساوی بکشاند که دروازه‌بان فولاد خوزستان مانع شد.

کانگ لی بازیکن کره پشت ضربه پنالتی گرفته شده برای تیم خود ایستاد ولی ضربه این بازیکن توسط اوکتیر یوسوپوف مهار شد تا ازبکستان در بازی باقی بماند. در ادامه هم بازی دو تیم تا پایان نود دقیقه گلی در بر نداشت تا ازبک‌ها هم همانند ایران بازی نخست را با بردی خفیف در خانه پشت سر بگذارند.

اما این مهار پنالتی یوسوپوف مورد توجه باشگاه فولاد هم قرار گرفته و این باشگاه خوزستانی با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشته که عقاب فولادی‌ها با درخشش و واکنش تماشایی خود مانع گلزنی کره شمالی شده است. دروازه‌بانی که در سه بازی اخیر خود برای فولاد، فقط مقابل پرسپولیس در‌وازه‌اش باز شده است.

1997