عزت‌اللهی پس از 102 روز دوباره در زمین فوتبال دیده شد!

عزت‌اللهی پس از 102 روز دوباره در زمین فوتبال دیده شد!

پایگاه خبری فوتبالی - سعید عزت اللهی پس از چیزی حدود ۱۰۲ روز موفق به انجام یک بازی رسمی شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از انتقادات به لیست اعلامی توسط امیر قلعه نویی برای فیفادی جاری، گنجاندن نام سعید عزت اللهی هافبک ۲۷ ساله و مصدوم شباب الاهلی امارات بین نفرات دعوت شده بود.

در واقع دلیل اصلی این انتقاد بازی نکردن حتی یک دقیقه‌ای توسط عزت اللهی در فصل جاری فوتبال باشگاهی بود و این ذهنیت را به وجود می‌آورد که برخی بازیکنان در هر صورت و با هر شرایطی به تیم ملی دعوت می‌شوند.

اما شاید جالب باشد بدانید که عزت اللهی آخرین بار چه زمانی به میدان رفته است. هافبک تیم ملی آخرین بار در ادنوک لیگ امارات در فصل گذشته در تاریخ ۶ خرداد ماه مقابل الوصل بازی کرد که در نهایت زردپوشان توانستند با سه گل از سد شباب الاهلی بگذرند.

پس از این دیدار، عزت اللهی با مصدومیت رو به رو شد و باقی مسابقات فصل را از دست داد تا این بازیکن دیگر نتواند به میدان برود و حالا پس از سپری شدن چیزی حدود ۱۰۲ روز توانست برای اولین بار در یک دیدار رسمی بازی کند.

عزت اللهی که در ترکیب ابتدایی امیر قلعه نویی برای دیدار مقابل قرقیزستان قرار نداشت، در دقیقه ۶۷ به جای سامان قدوس وارد زمین مسابقه شد تا چیزی حدود ۲۳ دقیقه به میدان رفته باشد و بعد مدت‌ها در یک دیدار رسمی رویت شود.

1997