واکنش ستاره اسپانیایی به رد کردن پیشنهاد لیورپول

واکنش ستاره اسپانیایی به رد کردن پیشنهاد لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین زوبیمندی ستاره اسپانیایی رئال سوسیداد درباره رد کردن پیشنهاد لیورپول با خبرنگاران گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به شدت به دنبال جذب مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد بود، اما ستاره اسپانیایی به پیشنهاد باشگاه انگلیسی جواب منفی داد و نصمیم گرفت در سوسیداد بماند. زوبیمندی عملکرد بسیار درخشانی در یورو 2024 داشت و با تیم ملی اسپانیا قهرمان این مسابقات شد. 

به نقل از سایت گل، حالا بعد از گذشت مدتی، زوبیمندی سکوتش را شکست و به مارکا گفت: "دوستان من می دانند که هر تصمیمی من بگیرم، بهترین است. هیچ فشاری روی من نبود. رئال سوسیداد زندگی من است و فکر می کنم نصف عمر خودم را در این باشگاه بودم."

زوبیمندی تصمیم به ماندن در سوسیداد گرفت، اما اگر به همین عملکرد خوبش در این فصل لالیگا ادامه دهد، قطعاً باشگاه های بزرگی در تابستان آینده برای خرید او تلاش خواهند کرد. قهرمان کوپا دل ری تا تابستان 2027 با سوسیداد قرارداد دارد، اما ناکامی در رسیدن به مسابقات اروپایی، شاید باعث تغییر نظر زوبیمندی در آینده شود. 

سوسیداد در این فصل عملکرد خوبی نداشته و در 4 بازی ابتدایی خود، تنها 4 امتیاز اندوخته است. سوسیداد پس از بازی های ملی باید به مصاف رئال مادرید برود.

4416