خطر مصدومیت از بیخ گوش مهاجم باتجربه بارسلونا گذشت

خطر مصدومیت از بیخ گوش مهاجم باتجربه بارسلونا گذشت

پایگاه خبری فوتبالی- رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا پس از پایان دیدار دیشب تیم ملی لهستان مقابل اسکاتلند اعلام کرد تا حدی احساس درد دارد که این خبر موجب نگرانی هواداران بارسا شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حال حاضر با مشکلات مربوط به مصدومیت بازیکنان روبه‌رو است. چند بازیکن شاخص این تیم از جمله مارک برنال، پابلو گاوی، فرنکی دی یونگ، آنسو فاتی و رونالد آرائوخو در بند مصدومیت هستند و نمی‌توانند بارسا را همراهی کنند. حالا در تعطیلات فیفا دی فرمین لوپز هم دچار مصدومیت شده است و این نگرانی به وجود آمده است که در ادامه مسابقات دیگر بازیکنان موثر این تیم هم مصدوم شوند.

صحبت‌هایی هم مطرح شد مبنی بر این‌که لامین یامال احساس درد دارد، اما او بدون مشکل مقابل تیم ملی صربستان به میدان رفت. حالا رابرت لواندوفسکی خبر از مصدومیت خفیفش در جریان دیدار تیمش مقابل اسکاتلند داد. این بازیکن که شب درخشانی را پشت سر گذاشت و توانست آمار یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کند در این رابطه گفت: "در جریان بازی کمی احساس درد داشتم. نمی‌خواستم ریسک کنم و به همین خاطر درخواست تعویض دادم. برای سلامتی خودم و صلاح تیم این تصمیم را گرفتم. من یک فصل طولانی در پیش دارم و ممکن است تا 70 بازی انجام دهم، به همین خاطر باید انرژی خود را ذخیره کنم."

با توجه صحبت‌های لواندوفسکی، به نظر می‌رسد که مصدومیتش چندان شدید نباشد و احتمالا با کمی استراحت بهبود پیدا کند. ممکن است او در بازی بعدی تیم ملی لهستان بازی نکند.

1428