تعریف و تمجید اسطوره منچسترسیتی از کاپیتان آرسنال

تعریف و تمجید اسطوره منچسترسیتی از کاپیتان آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- مارتین اودگارد، هافبک نروژی آرسنال یکی از بهترین بازیکنان این تیم در چند فصل اخیر بوده است و حالا یایا توره، اسطوره اهل ساحل عاج منچسترسیتی از کیفیت این بازیکن تعریف و تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در دو فصل اخیر پیشرفت چشمگیری داشت. میکل آرتتا توانست پس از مدت‌ها، دوباره این تیم را به کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس برگرداند، اما در دو فصل اخیر، هر دو بار رقابت قهرمانی را به منچسترسیتی واگذار کرد و حالا هواداران این تیم امید دارند این فصل دیگر پایان ناکامی‌هایشان باشد و بتوانند سرانجام عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورند.

پیشرفت آرسنال بدون حضور بازیکنانی همچون ویلیام سالیبا، گابریل ماگالاییش، بوکایو ساکا و البته مارتین اودگارد ممکن نبود. این بازیکنان به آرتتا کمک کردند تا بتواند با تیمی همچون منچسترسیتی رقابت کند. در این بین شاید نقش اودگارد پررنگ‌تر از سایر بازیکنان باشد. او پس از جلب اعتماد میکل آرتتا، بازوبند کاپیتانی آرسنال را به بازو بست و به خوبی توانست تیمش را در مسیر درستی هدایت کند.

این بازیکن حلقه اتصال خط هافبک و خط حمله است و با پاس‌های کلیدی خود در بازی‌های زیادی گره از کار آرسنال باز کرد. حالا یایا توره، ستاره سال‌های نه‌چندان دور لیگ برتر انگلیس از عملکرد این بازیکن تعریف کرد. توره در این خصوص گفت: "مارتین اودگارد استعداد زیادی دارد. سبک بازی او همانند داوید سیلوا و کوین دی بروینه است. او می‌تواند سال‌های زیادی در این پست برای آرسنال بازی کند."

حالا باید دید آیا اودگارد سرانجام می‌تواند پس از دو فصل حسرت، در این فصل جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد؟

1428