لحظه‌شماری مدافع منچستریونایتد برای بازی کردن برای تیم ملی انگلیس

لحظه‌شماری مدافع منچستریونایتد برای بازی کردن برای تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- هری مگوایر پس از غیبت در رقابت‌های یورو 2024، حالا بار دیگر به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت شده است و از این بابت ابراز خرسندی کرده است.

به گزارش فوتبالی، خط دفاعی تیم ملی انگلیس در چند سال اخیر زوج ثابتی داشته است. جان استونز و هری مگوایر، دو بازیکن ثابت خط دفاعی سه شیرها بودند که تا چند سال کنار همدیگر بازی کردند. جام جهانی 2018، اولین تورنمنت رسمی این دو مدافع کنار همدیگر بود که با عنوان چهارمی انگلیس در این مسابقات همراه بود. این آغاز کار نسل طلایی فوتبال انگلیس بود.

این زوج در کنار همدیگر به نایب قهرمانی یورو 2020 هم رسیدند، اما در جام جهانی 2022 قطر توفیق خاصی به دست نیاوردند و در یک چهارم نهایی برابر فرانسه شکست خوردند و کنار رفتند. اما این زوج در مسابقات یورو 2024 دستخوش تغییر شد و مارک گهی، مدافع کریستال پالاس جانشین هری مگوایر در ترکیب تیم ملی انگلیس شد.

حالا هری مگوایر بار دیگر به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت شده است. گرت ساوت گیت بارها نشان داده است که علی‌رغم عملکرد ضعیف مگوایر در ترکیب منچستریونایتد، همچنان به بازی او اعتقاد دارد. البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که مگوایر در پیراهن تیم ملی انگلیس عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

حالا این بازیکن اعلام کرده است که از بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی خوشحال است و برای بازی دوباره با پیراهن انگلیس لحظه‌شماری می‌کند.

1428