آریا یوسفی در دفاع راست تیم ملی؛ صالح بازهم روی نیمکت!

آریا یوسفی در دفاع راست تیم ملی؛ صالح بازهم روی نیمکت!

پایگاه خبری فوتبالی- آریا یوسفی به عنوان مدافع راست در ترکیب امروز تیم ملی مقابل قرقیزستان بازی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، کمتر از یک ساعت دیگر تیم ملی در اولین دیدار خود در مرحله نهایی مقدماتی جان جهانی ۲۰۲۶ به مصاف قرقیزستان خواهد رفت و رسما برای رسیدن به هفتمین جام جهانی خود اسبش را زین خواهد کرد.

امیر قلعه‌نویی که همچنان به اسم جوان‌گرایی، روی نام رامین رضاییان قلم قرمز کشیده و او را برای دومین اردوی متوالی به تیم ملی  دعوت نمی‌کند از میان صالح حردانی و آریا یوسفی ترجیح داد در بازی با قرقیزستان از یوسفی که از یکی پدیده‌های فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بود استفاده کند. 

نکته جالب این است که قلعه‌نویی با استفاده از یوسفی و حزباوی در خط دفاعی تیم ملی می‌خواهد با شیبی کاملا ملایم دست به جوان‌گرایی بزند.

صالح حردانی که در فصل جاری نتوانسته در ترکیب سپاهان جا بیفتد و فعلا در این تیم نیمکت‌نشین است حالا در بازی پیش روی تیم ملی هم باید از روی نیمکت مسابقه را آغاز کند تا همچنان اوضاع برای این مدافع راست که سابقه قهرمانی با استقلال در لیگ برتر را دارد خاکستری باشد! 

آریا یوسفی دهه هشتادی قرار است برای دومین بار برای تیم ملی بازی کند؛ او نخستین بار در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی و در مصاف ایران با هنگ‌کنگ نظر قلعه‌نویی را جلب کرده بود و ۶۶ دقیقه فرصت بازی پیدا کرده بود. 

9098