شروع مسابقات انتخابی جام جهانی با 3 نتیجه باورنکردنی؛ نوبت به ایران هم می‌رسد؟

شروع مسابقات انتخابی جام جهانی با 3 نتیجه باورنکردنی؛ نوبت به ایران هم می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- هر 3 مسابقه اول انتخابی جام جهانی 2026 با نتایجی عجیب به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، مرحله سوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا از ظهر امروز در شهرهای مختلف این قاره شروع شد. این مسابقات در 3 گروه 6 تیمی برگزار خواهد شد و تیم‌ها برای صعود به جام جهانی با هم می‌جنگند.

تا این لحظه 3 مسابقه برگزار شده است و به شکلی عجیب هر 3 مسابقه با نتایجی باورنکردنی به پایان رسیده است. در مسابقه اول تیم ملی استرالیا میزبان تیم ملی بحرین بود و در پایان با یک گل مغلوب حریفش شد!

در این مسابقه استرالیا برتری کاملی نسبت به حریفش داشت و چند موقعیت گلزنی هم ایجاد کرد اما با بدشانسی این فرصت‌ها را از دست داد. در دقیقه 77 ینگی یکی از دو مهاجم استرالیا به دلیل خطای خطرناک روی بازیکن حریف با کارت  قرمز داور  از بازی اخراج شد. در دقیقه 89 بحرین روی یک حمله نصفه و نیمه به گل رسید و ورزشگاه روبینا غرق در سکوت شد. سانتر نه چندان خطرناک بازیکن بحرین با برخورد به پای هری سوتار تغییر مسیر داد و وارد دروازه استرالیا شد و بازی با همین یک گل به سود بحرین تمام شد.

در بازی دوم تیم ملی ژاپن میزبان تیم ملی چین بود. پیش بینی اغلب اهالی فوتبال این بود که تیم میزبان با یک یا دو گل چین را از پیش رو بردارد اما وقتی بازی تمام شد نتیجه 7 بر صفر روی اسکوربورد ورزشگاه نقش بسته بود!

بازی سوم در ورزشگاه جام جهانی سئول آغاز شد و تیم ملی کره جنوبی مقابل فلسطین قرار گرفت. همه می‌دانستند تیم ملی فلسطین حریف راحتی برای کره نیست اما در هر حال انتظار می‌رفت کره با یکی دو گل حریفش را شکست بدهد. با این وجود کره نتوانست حریفش را شکست بدهد و بازی با تساوی بدون گل تمام شد. این در حالی بود که فلسطین در لحظات پایانی مسابقه یک فرصت گل عالی را از دست داد. در نهایت کره جنوبی از این خطر جان سالم به در برد و بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

رخ دادن 3 شگفتی در 3 مسابقه ابتداییِ مرحله سوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 کاملا غیر منتظره بود اما این اتفاق رخ داد تا هشداری برای همه تیم‌هایی باشد که در این مسابقات حضور دارند. از جمله تیم ملی ایران که از ساعت 19:30 در ورزشگاه   فولادشهر اصفهان میزبان تیم ملی قرقیزستان خواهد بود.

1359