چلسی به بازگشت زودهنگام ستاره خود از مصدومیت خوش‌بین است

چلسی به بازگشت زودهنگام ستاره خود از مصدومیت خوش‌بین است

پایگاه خبری فوتبالی- کول پالمر ستاره تیم چلسی که گفته شد به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی انگلیس را ترک کرده به زودی به تمرینات آبی‌ها برمی‌گردد.

به گزارش فوتبالی، کول پالمر ستاره انگلیسی تیم چلسی روز گذشته به دلیل مصدومیت اردوی سه‌شیرها را ترک کرد و به کمپ چلسی بازگشت. کادر فنی چلسی احساس می‌کنند این مصدومیت جزئی است و او به زودی به تمرینات تیم برمی‌گردد.

به گزارش مت لاو خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی، آبی‌ها خوش‌بین هستند که کول پالمر با وجود کناره گیری از حضور در اردوی تیم ملی انگلیس، دور از میادین نخواهد بود. احساس می‌شود که این کناره گیری فقط مربوط به دلیل خستگی عضلانی است و موضوع جدی نیست.

کول پالمر که در یک سال گذشته موثرترین بازیکن تیمش بوده، در شروع فصل جدید نیز توانسته آمار درخشانی از خودش ثبت کند و پس از گذشت سه بازی از لیگ برتر توانسته ۴ پاس گل و یک گل را ثبت کند تا به عنوان مهم‌ترین مهره تیم انزو مارسکا شناخته شود. او با این عملکرد نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن ماه آپریل لیگ‌برتر نیز شده است.

رومئو لاویا دیگر بازیکن مصدوم چلسی نیز قرار است به زودی به تمرینات بازگردد تا در اولین بازی پس از فیفادی آبی‌ها مقابل بورنموث در دسترس باشد. اما انتظار تمی‌رود که ریس جیمز و مالو گوستو دو مدافع راست آبی‌ها به این بازی برسند.

۱۴۲۸