مهاجم صربستانی میلان باید به دنبال انتقال به تیم دیگری باشد

مهاجم صربستانی میلان باید به دنبال انتقال به تیم دیگری باشد

پایگاه خبری فوتبالی- به لوکا یوویچ مهاجم صربستانی تیم میلان گفته شده که باید به دنبال باشگاه جدیدی برای خود بگردد وگرنه اون جایی در برنامه‌های آینده روسونری نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، لوکا یوویچ مهاجم صرب تیم میلان که تابستان گذشته راهی روسونری شد و به عنوان گزینه جانشین الیویه ژیرو توانست عملکرد قابل قبولی از خودش با نمایش بگذارد، حالا با توجه به جذب آلوارو موراتا و تامی آبراهام و همچنین حضور نوا اوکافور باید به دنبال تیم جدیدی برای خود تا چند روز آینده باشد.

به گزارش کالچو مرکاتو، سران روسونری از فالی رمضانی ایجنت لوکا یوویچ درخواست کرده‌اند که باشگاه جدیدی برای او پیدا کند. با وجود اینکه پنجره نقل و انتقالاتی سری‌آ بسته شده اما در کشور‌هایی مانند ترکیه هنوز فرصت‌هایی باقی مانده است.

پنجره نقل و انتقلاتی ترکیه در روز ۱۳ سپتامبر (۸ روز دیگر) بسته خواهد شد و بنظر این مهاجم صرب راه دیگری جز انتقال به سوپرلیگ ترکیه ندارد. میلان همچنین به بالو توره و دیووک اوریگی نیز اطلاع داده به دنبال تیم جدید خود باشند و باید دید آینده این سه بازیکن مازاد چگونه خواهد بود.

لوکا یوویچ ۲۶ ساله فصل گذشته برای میلان توانست ۳۰ بازی را در تمامی رقابت‌ها انجام دهد که اکثرا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شد. او در این ۳۰ بازی توانست آمار ۹ گل و یک پاس گل را ثبت کند.

۱۴۲۸