تصویری با +۱۰۰ گل ملی؛ قرقیزستان باید بترسد! (عکس)

تصویری با +۱۰۰ گل ملی؛ قرقیزستان باید بترسد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی طارمی و سردار آزمون دو مهاجم خطرناک و بدخاطره تیم ملی برای قرقیزستان محسوب می‌شوند.

پایگاه خبری فوتبالی، تیم ملی در اولین بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در گروه A باید در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از تیم ملی قرقیزستان پذیرایی کند. دیداری که برای شاگردان قلعه نویی پیش از مصاف با امارات در خارج از خانه اهمیت زیادی دارند و به نوعی یوزهای ایرانی محکوم به کسب پیروزی و سه امتیاز بازی هستند.

اما شاید امیدواری اصلی امیر قلعه نویی برای باز کردن دروازه این حریف از آسیای مرکزی، زوج مخوف خط حمله تیم ملی باشد. سردار آزمون و مهدی طارمی که قرقیزستان در مسابقات کافا از آن‌ها زخم خورده و این دو بازیکن بودند که هر ۵ گل ایران را وارد قفس توری قرقیزها کردند.

البته آمار خود گویای همه چیز هست؛ آزمون در ۸۳ بازی برای تیم ملی موفق به ثمر رساندن ۵۳ گل شده و مهاجم اینتر هم در ۸۶ بازی برای ایران، ۴۹ گل زده تا این زوج مخوف خط حمله تیم ملی در کنار هم بالای ۱۰۰ گل زده ملی داشته باشند.

آزمون و طارمی در تمرینات تیم ملی هم در کنار یکدیگر دیده می‌شوند و البته صمیمت همیشگی بین همه اعضای تیم ملی علی‌الخصوص مهدی و سردار قابل مشاهده است. همانند این تصویر که دو مهاجم خطرناک ایران در حال شوخی و خنده در کنار انجام دادن آیتم های تمرینی هستند و به نظر قرقیزستان که سابقه دریافت ۵ گل از این دو بازیکن را فقط در یک مسابقه دارد، باید حسابی از این تصویر بترسد!

1997