فشار انتقادات بر سرمربی هلندی افزایش یافت؛ تن هاگ برف منچستر را می‌بیند؟

فشار انتقادات بر سرمربی هلندی افزایش یافت؛ تن هاگ برف منچستر را می‌بیند؟

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ در شرایطی قرار دارد که اکثر کارشناسان فوتبال در انگلیس و اروپا اعتقاد دارند او حداکثر تا نیم‌فصل در منچستریونایتد ماندگار است.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در یک شرایط بحرانی قرار دارد. این تیم در دو هفته گذشته مقابل تیم‌های برایتون و لیورپول شکست خورد و به هیچ وجه وضعیت خوبی ندارد. شکست سه گله از لیورپول باعث شد تا فشار انتقادات بر روی کادر فنی و بازیکنان منچستریونایتد افزایش پیدا کند. در روزهای اخیر افرادی زیادی علیه بازیکنان و مخصوصا سرمربی تیم یعنی اریک تن هاگ مصاحبه کردند و حالا تدی شرینگهام، ستاره سابق شیاطین سرخ هم به این جمع اضافه شد.

او در خصوص آینده اریک تن هاگ گفت: "من فکر نمی‌کنم او تا پایان فصل در منچستریونایتد بماند. پیش‌بینی من این است که نهایتا تا کریسمس بتواند به عنوان سرمربی منچستر به کار ادامه دهد."

در چند روز اخیر فشارها بر روی تن هاگ و منچستریونایتد به طرز شدیدی افزایش پیدا کرده است. اگر این سرمربی هلندی نتواند به سرعت شرایط تیمش را بهبود ببخشد، احتمالا به زودی تغییر و تحولاتی در کادر فنی این تیم رخ خواهد داد. مدیران منچستریونایتد از جمله دن اشورث و عمر برادا از تن هاگ حمایت کردند، اما اگر این روند ادامه داشته باشد بعید است این حمایت تداوم پیدا کند.

1428