سرمربی تیم ملی فرانسه ستاره بایرن مونیخ را در چه پستی بازی می‌دهد؟

سرمربی تیم ملی فرانسه ستاره بایرن مونیخ را در چه پستی بازی می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خودش اعلام کرد که تصمیم دارد در چه پستی از مایکل اولیسه، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، مایکل اولیسه در رقابت‌های المپیک 2024 پاریس در پیراهن تیم امید فرانسه خوش درخشید و نشان داد که بازیکنی آینده‌دار برای فوتبال فرانسه و بایرن مونیخ است. او تابستان امسال در حالی از کریستال پالاس به بایرن مونیخ پیوست که از چند باشگاه بزرگ انگلیسی همچون منچستریونایتد و چلسی پیشنهاد داشت، اما ترجیح داد به لیگ دیگری برود و چالش جدیدی را در فوتبال آلمان تجربه کند.

او در دو هفته ابتدایی برای بایرن مونیخ به میدان رفت. تاثیرگذاری مستقیمی بر روی گل‌های تیمش نداشت و به نظر می‌رسد که هنوز نیاز به زمان دارد تا در ترکیب باواریایی‌ها جا بیافتد. ونسان کمپانی، سرمربی بلژیکی بایرن مونیخ او را در پست هافبک شماره 10 و در کنار جمال موسیالا بازی داد؛ در حالی که دیدیه دشان اعتقاد دارد این بازیکن در پست وینگر کارآیی بیشتری دارد.

حال سرمربی تیم ملی فرانسه در خصوص نقش اولیسه در ترکیب خروس‌ها گفت: "اولیسه توانایی بازی در پست‌های مختلفی را دارد، اما فکر می‌کنم که او در پست وینگر راست احساس راحتی بیشتری دارد. او بازیکن جوانی است و هنوز می‌تواند پیشرفت کند. هرچقدر به دروازه نزدیک‌تر باشد برای او بهتر است."

دشان پیش از این نیز سابقه بازی دادن به بازیکنان در پست‌هایی غیر از پستی که در تیم باشگاهی بازی می‌کردند را دارد. او زمانی که ژول کنده یک مدافع وسط بود، او را در دفاع راست بازی داد.

1428