علی‌رغم عصبانیت هواداران؛ حمایت مدیران منچستریونایتد از تن هاگ

علی‌رغم عصبانیت هواداران؛ حمایت مدیران منچستریونایتد از تن هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - عمر بارادا و دن اشورث دو مدیر باشگاه منچستریونایتد حمایت کامل خود را از اریک تن هاک سرمربی منچستریونایتد اعلام کرده اند. 

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ در فصل گذشته نتایج افتضاحی گرفت و در رده هشتم کارش را به اتمام رساند، اما در فینال اف ای کاپ توانست منچسترسیتی را شکست دهد و با این کار، شغلش را نجات داد. اما شیاطین سرخ در این فصل فرق چندانی با فصل گذشته ندارد. آن ها در آخرین بازی به مصاف لیورپول رفتند و در مقابل چشمان هواداران خودی، با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند و حالا در رده چهاردهم قرار دارند. 

با وجود اینکه هواداران منچستریونایتد در شبکه های مجازی خواهان اخراج تن هاگ هستند، اما بارادا گفت: "اریک حمایت کامل ما را در اختیار دارد و اخیراً در پنجره نقل و انتقالات خیلی نزدیک به هم کار کرده ایم. قرار است به این همکاری نزدیک با ادامه دهیم تا با کمک هم دیگر، بهترین نتایج را کسب کنیم. اریک تن هاگ حمایت کامل ما را در اختیار دارذ و حتی با بدتر شدن نتایج، او در سمت خود باقی خواهد ماند. ما فکر می کنیم اریک تن هاگ بهترین سرمربی برای منچستریونایتد است و ما از او تا پایان ماجرا حمایت می کنیم."

4416