درخواست رونالدو از مدیران النصر برای خرید هافبک فصل گذشته یوونتوس

درخواست رونالدو از مدیران النصر برای خرید هافبک فصل گذشته یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- النصر عربستان سعی دارد برای تقویت تیم خود در فصل جدید آدرین ربیو، هافبک سابق یوونتوس و پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از سرشناس‌ترین بازیکنانی که در حال حاضر بدون تیم مانده، آدرین ربیو فرانسوی است. بازیکنی که تابستان امسال قراردادش با یوونتوس به پایان رسید و به طرز جالبی به هیچ تیم دیگری نپیوست. این در حالی است که او جزو هافبک‌های خوب فوتبال اروپا به حساب می‌آید و حتی در رقابت‌های یورو 2024 نیز در ترکیب تیم ملی فرانسه حضور داشت.

هرچند که در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالاتی این بازیکن مورد توجه آث میلان قرار گرفت، اما خیلی زود اخبار مربوط به این انتقال تکذیب شد تا پرونده جذب او توسط میلان بسته شود. هرچند که او بازیکن آزاد است و همچنان اگر باشگاهی علاقه‌مند به خرید او باشد می‌تواند برای به خدمت گرفتنش اقدام کند. خرید بازیکنان آزاد در زمان‌هایی خارج از پنجره نقل و انتقالاتی هم ممکن است.

اما او حتی پیشنهادی هم از تیم‌های اروپایی ندارد و اگر شرایط به همین شکل پیش برود ممکن است ناچار شود راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شود. به نقل از برخی خبرگزاری‌ها، کریستیانو رونالدو از مدیران النصر خواسته تا آدرین ربیو را برای تقویت این تیم جذب کنند. رونالدو و ربیو در یوونتوس با هم هم‌بازی بودند و فوق ستاره پرتغالی شناخت خوبی از این بازیکن دارد.

هرچند هنوز خبری که پیشنهاد جدی النصر به ربیو را تایید کند وجود ندارد، اما باید منتظر ماند و دید ربیو هم به جمع ستاره‌های لیگ عربستان اضافه می‌شود یا خیر؟

1428