هافبک پراشتباه منچستریونایتد، بمب بعدی گالاتاسرای

هافبک پراشتباه منچستریونایتد، بمب بعدی گالاتاسرای

پایگاه خبری فوتبالی- کارلوس کاسمیرو، هافبک برزیلی منچستریونایتد پس از نمایش‌های ضعیفش در بازی‌های اخیر در لیست فروش باشگاه انگلیسی قرار گرفته و گفته می‌شود گالاتاسرای ترکیه هم متمایل به خرید این بازیکن است.

به گزارش فوتبالی، فصل برای کارلوس کاسمیرو خوب شروع نشده است. بازیکنی که روزگاری در خط هافبک رئال مادرید کنار تونی کروس و لوکا مودریچ بر فوتبال اروپا سلطه داشت، حالا تبدیل به بازیکنی پراشتباه در ترکیب منچستریونایتد شده است. او در آخرین بازی خود برای منچستریونایتد مقابل لیورپول اشتباهات عجیب و مرگ‌باری مرتکب شد، به شکلی که پس از پایان مسابقه و شکست سه گله منچستریونایتد، انگشت‌های اتهام برای شکست به سوی او نشانه رفت.

او پیشنهاداتی از لیگ حرفه‌ای عربستان داشت، اما تصمیم گرفت فعلا به این لیگ منتقل نشود. در مقطعی گفته می‌شد النصر عربستان سعی دارد این هافبک برزیلی را در تابستان به خدمت بگیرد تا او و کریستیانو رونالدو بار دیگر هم‌تیمی شوند، اما در نهایت این انتقال نهایی نشد و کاسمیرو در منچستریونایتد ماند.

حالا اما پیشنهاد دیگری برای کاسمیرو از راه رسیده است. گالاتاسرای که به تازگی یک بمب نقل و انتقالاتی منفجر کرده و ویکتور اوسیمن، مهاجم اهل نیجریه باشگاه ناپولی را به خدمت گرفته، حالا تصمیم دارد برای خرید کاسمیرو هم اقدام کند. به نقل از رسانه تایمز، گالاتاسرای در حال بررسی شرایط کاسمیرو است و اگر همه چیز خوب پیش برود پیشنهادی رسمی برای خرید او ارائه می‌کند.

با ورود مانوئل اوگارته به منچستریونایتد، بعید نیست که کاسمیرو تبدیل به یک مهره نیمکت‌نشین شود. حالا باید دید سرنوشت او چگونه رقم می‌خورد.

1428