رسمی؛ ویکتور اوسیمن به تیم ترکیه‌ای پیوست

رسمی؛ ویکتور اوسیمن به تیم ترکیه‌ای پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره به طور رسمی ویکتور اوسیمن به تیم گالاتاسرای پیوست و داستان انتقال او در ناپولی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، آنتونیو کونته در ناپولی اعتقادی به ویکتور اوسمین نداشت و این بازیکن را از لیست تیم خود به طور کلی کنار گذاشته بود. ویکتور اوسیمن به دنبال جدایی از ناپولی بود و در نهایت حالا راهی گالاتاسرای شده است و قرار است که در تیم ترکیه ای بازی کند. البته اوسیمن فعلا به طور قرضی به گالاتاسرای پیوسته است و قرار است که پیراهن شماره 45 را بر تن کند.

قرارداد قرضی ویکتور اوسیمن در گالاتاسرای به این شکل است که باشگاه ترکیه ای به ازای یک فصل قرار است ده میلیون یورو به این بازیکن پرداخت کند. همچنین بند خرید اجباری یا اختیاری در قرارداد او وجود ندارد.

نام اوسیمن پیرامون باشگاه هایی مثل الاهلی و همچنین چلسی مطرح شده بود اما در نهایت او راهی گالاتاسرای شده است. اوسیمن از بازیکنانی بود که برخی ها او را در پست خود که مهاجم است یکی از بهترین ها می دانستند اما شرایط برای این بازیکن نیجریه ای چندان خوب پیش نرفته است. اوسیمن در حال حاضر بیست و پنج سال سن دارد و هنوز فرصت برای درخشیدن در دوران حرفه ای خود دارد.

1471