دو ستاره جوان تیم ملی انگلیس در تمرینات مصدوم شدند

دو ستاره جوان تیم ملی انگلیس در تمرینات مصدوم شدند

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهای ابتدایی اردوی تیم ملی انگلیس دو بازیکن تاثیرگذار و جوان این تیم، یعنی کول پالمر و فیل فودن دچار مصدومیت شدند و اردوی سه شیرها را ترک کردند.

به گزارش فوتبالی، در روزهای ابتدایی اردوهای تیم‌های ملی، اخبار عجیبی به گوش می‌رسد. چند بازیکن در تیم‌های مختلف در همان روزهای ابتدایی دچار مصدومیت شدند. اورلین شوامنی در فرانسه، فرمین لوپز در اسپانیا و حالا سه ستاره تیم ملی انگلیس، یعنی فیل فودن، کول پالمر و اولی واتکینز. این مصدومیت‌ها باعث شده تا برخی باشگاه‌ها را متهم به مصدومیت ساختگی کنند، چرا که خیلی از باشگاه‌ها حاضر نیستند بازیکنانشان را به تیم ملی بدهند، چرا که خطر مصدومیت افزایش پیدا می‌کند.

با وجود همه این نکات، اما مصدومیت دو ستاره انگلیسی تایید شده است. فیل فودن و کول پالمر که جزو ستاره‌های سرشناس لیگ برتر انگلیس به حساب می‌آیند در تمرینات انگلیس دچار مصدومیت شدند و برای مشخص شدن زمان دقیق دوری آن‌ها از مسابقات، باید به باشگاه‌های خود برگردند و آزمایشات لازم را پشت سر بگذارند. هنوز خبری مبنی بر شدید یا خفیف بودن مصدومیت این دو بازیکن منتشر نشده است.

باید منتظر ماند و دید این دو بازیکن تا چند هفته از مسابقات دور خواهند بود؟ فیل فودن در منچسترسیتی و کول پالمر در چلسی نقش تاثیرگذاری ایفا می‌کنند و نبودشان می‌تواند برای این تیم‌ها گران تمام شود.

1428