پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 2024-2025 رسما رونمایی شد

پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 2024-2025 رسما رونمایی شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بارسلونا امروز به صورت رسمی از کیت دوم فصل 2024-2025 خود رونمایی کرد که طراحی این پیراهن برای خیلی از هواداران این باشگاه خوشایند بود.

به گزارش فوتبالی، یکی از راه‌های درآمدزایی باشگاه‌ها در دنیای فوتبال، فروش پیراهن است. آن‌ها سعی دارند پیراهن‌هایی زیبا و شیک طراحی کنند تا هواداران برای خرید آن ترغیب شوند. هرچند که ساخت برند قدرتمند با جذب بازیکنان سرشناس، دیگر سیاست باشگاه‌ها برای افزایش میزان پیراهن فروخته شده است. 

بارسلونا هم یکی از باشگاه‌های پرطرفدار در دنیای فوتبال به حساب می‌آید. تیمی که در سال‌های اخیر با قهرمانی‌هایی که به دست آورد، توانست طرفداران زیادی به خود جذب کند. اما پس از جدایی لیونل مسی و افتی که این باشگاه داشت، برند بارسلونا تا حدی افت کرد و به تبع همین موضوع، فروش پیراهن هم کاهش پیدا کرد. خوان لاپورتا سعی کرد با خرید رابرت لواندوفسکی این کمبود را جبران کند، اما به نظر می‌رسد یک بازیکن دیگر از لاماسیا، یعنی لامین یامال توانسته است دوباره میزان فروش پیراهن باشگاه را بالا ببرد.

حالا باشگاه بارسلونا به صورت رسمی از پیراهن دوم این فصل خود رونمایی کرد. پیراهنی به رنگ مشکی که رنگ‌های آبی و قرمز هم در آن استفاده شده است. این پیراهن در فضای مجازی مورد استقبال هواداران قرار گرفت و انتظار می‌رود فروش خوبی هم داشته باشد.

1428