شوخی جالب رسانه‌ها با قلعه‌نویی؛ شغل اصلی سرمربی تیم ملی چیست؟

شوخی جالب رسانه‌ها با قلعه‌نویی؛ شغل اصلی سرمربی تیم ملی چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- امیر قلعه‌نویی در دوران حضورش بر روی نیمکت تیم ملی دست به اقدام جالبی زده که بازخورد زیادی در رسانه‌ها داشته است. 

به گزارش فوتبالی، همین چند روز پیش بود که با بیرون آمدن تصاویری از اردوی تیم ملی مشخص شد که جواد آقایی‌پور دچار تغییر چهره شده و دیگر خبری از موهای بلند پدیده فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر نیست! گویا او با دعوت به اردوی تیم ملی به درخواست امیر قلعه‌نویی موهای خود را کوتاه کرده است. 

این اتفاق قبلا هم تکرار شده است و در ماه‌های اخیر برای دو بازیکن دیگر  پیش آمده که در نوع خودش جالب توجه و البته قابل تامل است. قبل از آقایی‌پور دو بازیکن دیگر سپاهان یعنی محمدجواد حسین‌نژاد و رضا اسدی هم بعد از دعوت به اردوی تیم ملی به یکباره تصمیم  گرفتن تا موهای خود را اصلاح کنند و با موهای بلندشان خداحافظی کنند! 

گویا این موضوع در بین بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند به یک قانون سفت و سخت بدل شده و قبل از ورود به کمپ تیم‌های ملی به صورت خودجوش ابتدا به آرایشگاه اصلاح مو می‌روند و بعد خودشان را به امیر قلعه‌نویی معرفی می‌کنند. به همین خاطر در روزهای اخیر این شوخی بامزه در رسانه‌ها درباره سرمربی تیم ملی مطرح می‌شود که شغل اصلی او در تیم ملی ارشاد بازیکنان و اصلاح کردن موهای آنهاست!

9098