گزینه عجیب پرسپولیس در خط هافبک؛ مهری شاگرد گاریدو می‌شود؟

گزینه عجیب پرسپولیس در خط هافبک؛ مهری شاگرد گاریدو می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی احتمال یک انتقال عجیب وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می‌رسید فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس منحصر به جذب یک وینگر و یک مهاجم خارجی باشد اما در ساعات اخیر شایعاتی درباره احتمال انتقال یک هافبک میانی به این تیم مطرح شده است.

قطعا علاقمندان به فوتبال از شنیدن نام این گزینه حیرت‌زده خواهند شد. چون او قبلا از این که از تیم خارجی‌اش جدا شود در باشگاه استقلال بازی می‌کرد! گزینه جدید پرسپولیس کسی نیست جز سعید مهری که به تازگی از تیم آپوئل نیکوزیا قبرس جدا شده است!

مهری  که سابقه بازی در تیم‌های ماشین سازی و تراکتور تبریز و استقلال را در کارنامه دارد در میانه‌های فصل گذشته به شکلی ناگهانی از استقلال جدا شد تا به آپوئل نیکوزیا قبرس برود و برای تیم ریکاردو ساپینتو بازی کند. اما دوران حضور مهری در این تیم کوتاه بود و چند روز پیش خبر جدایی‌اش از تیم قبرسی منتشر شد.

گفته می‌شود او با پیشنهاد پرسپولیس و دعوت این باشگاه به تهران آمده است تا مذاکراتش را پیش ببرد. این در حالی است که پرسپولیس همین حالا میلاد سرلک، سروش رفیعی، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو و سینا اسدبیگی را در پست هافبک در اختیار دارد و حتی گفته می‌شود به دلیل ترافیک شدید در خط هافبک، اسدبیگی در آستانه جدایی از پرسپولیس است.

مهری در استقلال اغلب با بی‌مهری هواداران این تیم روبرو بود و هرگز رابطه خوبی با آنها نداشت. حالا اگر او به پرسپولیس بپیوندد یکی از عجیب‌ترین نقل و انتقالات فصل رقم خواهد خورد.

1359