چرا بازیکن آلمانی، بارسلونا را ترک کرد؟

چرا بازیکن آلمانی، بارسلونا را ترک کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از نقل و انتقالات تابستان 2024، مربوط به انتقال ایلکای گوندوغان از بارسلونا به منچسترسیتی بود و به این ترتیب این هافبک آلمانی خیلی زود جمع آبی و اناری پوشان را ترک کرد و به تیم سابق خود برگشت.

به گزارش فوتبالی ، بارسا در تابستان 2023، برای تقویت خط هافبک خود ایلکای گوندوغان را جذب کرده بود اما این بازیکن تنها یک فصل در جمع آبی و اناری ها ماند و راهی منچستر سیتی شد.

خوان لاپورتا درباره دلیل این که چرا ایلکای گوندوغان بارسلونا را ترک کرد، گفت:" تصمیم او صرفا به خاطر دلایل ورزشی و حرفه ای بود و مسئله دیگری در کار نبوده است. پس از این که ما با دنی اولمو قرارداد امضا کردیم و قرار شد که او به تیم ما بیاید، دیگر نقش ایلکای گوندوغان در بارسلونا مشخص نبود. این دو بازیکن در پستی بسیار مشابه با هم بازی می کنند. ایلکای گوندوغان یک شخص فوق العاده و یک بازیکن حرفه ای است."

در واقع خوان لاپورتا، علت این قضیه که ایلکای گوندوغان بارسلونا را ترک کرده است و راهی منچستر سیتی شده است، آمدن دنی اولمو به بارسلونا می داند چرا که دیگر با این وجود جایی برای او در ترکیب بارسا باقی نمی ماند.

1470