ادعای رومانو؛ هوملس به تیم ایتالیایی پیوست

ادعای رومانو؛ هوملس به تیم ایتالیایی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که تیم جدید متس هوملس هم مشخص شده است و این مدافع با تجربه آلمانی به زودی به طور رسمی به تیم آ اس رم در فوتبال ایتالیا می پیوندد.

به گزارش فوتبالی ، قرارداد متس هوملس با باشگاه بروسیا دورتموند در پایان فصل 2023/24 تمام شد و این بازیکن تبدیل به یک بازیکن آزاد شد. حالا او به عنوان یک بازیکن آزاد در آستانه پیوستن به آ اس رم قرار دارد.

به نقل از فابریزیو رومانو، متس هوملس قرار است که امروز (چهارشنبه چهاردهم شهریور ماه) تست های پزشکی خود را برای پیوستن به باشگاه آ اس رم انجام بدهد. توافق ها میان باشگاه ایتالیایی و متس هوملس انجام شده است و باشگاه آ اس رم تصمیم دارد که پس از این که نتایج تست پزشکی متس هوملس مشخص شدند، قرارداد را با این بازیکن نهایی کند و به طور رسمی متس هوملس را به خدمت بگیرد.

هوملس در حال حاضر 35 سال سن دارد. او تا حالا در فوتبال ایتالیا بازی نکرده است و حضورش در باشگاه آ اس رم یک تجربه جدید برای او خواهد بود. متس هوملس به طور کلی فقط برای تیم های بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند بازی کرده بود و حالا با رفتن به آ اس رم یک تجربه جدید به دست می آورد.

1470