از درخشش در بلژیک تا پیراهن شماره 8 تیم ملی

از درخشش در بلژیک تا پیراهن شماره 8 تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- اللهیار صیادمنش این فرصت را دارد تا برخلاف بازی های گذشته تیم ملی، مقابل قرقیزستان و امارات بازی کند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران درحالی در اولین مسابقه مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف قرقیزستان می رود که این مسابقه قرار است در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود.

یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تیم ملی، اللهیار صیادمنش 23 ساله است. مهاجمی که پس از درخشش در استقلال به اروپا رفت و پس از بازی برای تیم های فنرباغچه و هال سیتی با عقد قراردادی 2 و نیم ساله به وسترلو بلژیک پیوست.

این بازیکن فصل  گذشته شرایط خوبی در وسترلو نداشت و در 16 بازی در رقابت‌های ژوپیر لیگ بلژیک فقط یک پاس گل داد و به همین دلیل پس از دعوت به تیم ملی مقابل تیم های هنگ‌کنگ و ازبکستان بازی نکرد.

البته فصل جدید برای صیادمنش خوب بوده و در 6 هفته ابتدایی فصل توانسته سه گل مقابل سرکل بروژ، یونیون و خنت به ثمر برساند و یک پاس گل هم بدهد.

صیادمنش که با پیراهن شماره  8 تیم ملی بازی می کند، امیدوار است تحت هدایت امیر قلعه نویی، مقابل قرقزستان تعداد بازی های خود را به 2 برساند و همچنین دومین گل ملی خود را به ثمر برساند.

به جزو صیادمنش، مهدی طارمی، سردار آزمون، جواد آقایی پور و شهریار مغانلو دیگر مهاجمان تیم ملی هستند.

گفتنی است، دیدار تیم ملی ایران و قرقیزستان روز پنج شنبه هفته جاری و از ساعت 19:30 برگزار می شود.

۸۸۱۳