جلسه دوباره امباپه با مدیران پاری سن ژرمن برای حل اختلافات

جلسه دوباره امباپه با مدیران پاری سن ژرمن برای حل اختلافات

پایگاه خبری فوتبالی- چندی پیش صحبت‌هایی در خصوص شکایت کیلیان امباپه از مدیران پاری سن ژرمن به دلیل طلب 55 میلیون یورویی او از باشگاه فرانسوی مطرح شده بود.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه در تابستان امسال سرانجام پاری سن ژرمن را ترک کرد. او در سال 2017 از موناکو به پاری سن ژرمن پیوسته بود و در این مدت توانست یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش بود. از مدت‌ها قبل صحبت‌هایی در خصوص انتقال او به رئال مادرید به گوش می‌رسید، اما در چند پنجره نقل و انتقالاتی این معامله به سرانجام نرسید و فوق ستاره فرانسوی در باشگاه پاریسی ماندنی شد. اما حالا او بالاخره به رویای دوران بچگی خود رسیده است و بازیکن رئال مادرید شده است.

چندی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر این‌که کیلیان امباپه تصمیم دارد به‌خاطر طلب 55 میلیون یورویی خود از باشگاه پاری سن ژرمن، از آن شکایت کند. به نقل از نشریه فرانسوی لکیپ، قرار است این هفته جلسه‌ای میان امباپه و مدیران پاری سن ژرمن در همین مورد برگزار شود و دو طرف سعی کنند تا اختلافات را بدون شکایت رسمی حل کنند.

کیلیان امباپه برای شرکت در اردوی تیم ملی فرانسه راهی کشورش شده و این فرصت خوبی برای مدیران پاری سن ژرمن است تا با او به توافق برسند. حال باید منتظر ماند و دید سرانجام این ماجرا چه خواهد شد.

1428