عکسی که صفحه رسمی تیم ملی آرژانتین برای خداحافظی سوارز منتشر کرده است

عکسی که صفحه رسمی تیم ملی آرژانتین برای خداحافظی سوارز منتشر کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - امروز سوارز اعلام کرد که قصد خداحافظی از بازی های ملی را دارد و این خبر واکنش های مختلفی را در پی داشته است.

به گزارش فوتبالی ، لوییس سوارز تصمیم گرفته است که در سن 37 سالگی از تیم ملی اروگوئه خداحافظی کند و به کار خود در بازی های ملی خاتمه بدهد. بازی تیم ملی اروگوئه مقابل تیم ملی پاراگوئه در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026، آخرین بازی و حضور لوییس سوارز در تیم ملی اروگوئه خواهد بود. با رفتن سوارز جا برای ستاره های جوان تر اروگوئه در خط حمله مثل داروین نونیز بیشتر باز می شود.

صفحه رسمی تیم ملی آرژانتین در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X، تصویری از لیونل مسی را در کنار لوییس سوارز منتشر کرده است و به این ترتیب به خبر خداحافظی سوارز از تیم ملی اروگوئه واکنش نشان داده است. در این تصویر مسی پیراهن تیم ملی آرژانتین را بر تن دارد و سوارز هم پیراهن تیم ملی اروگوئه را پوشیده است.

سوارز و مسی در اینتر میامی با هم هم‌تیمی هستند. آن ها در بارسلونا هم با هم هم‌تیمی بودند. سوارز و مسی دو دوست صمیمی هستند که به طور خانوادگی هم با هم ارتباط دارند و در تعطیلات بار ها در کنار هم دیده شده اند.

1471