سه ستاره لیورپول که در پایان فصل تبدیل به بازیکن آزاد می‌شوند

سه ستاره لیورپول که در پایان فصل تبدیل به بازیکن آزاد می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی - سه تا از بازیکنان حال حاضر لیورپول که اتفاقا بازیکنان مهمی هم در ترکیب لک لک های آنفیلد هستند، در انتهای فصل تبدیل به بازیکن آزاد می شوند و قرارداد آن ها با لیورپول به پایان می رسد.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر محمد صلاح، ویرجیل فن دایک و ترنت الکساندر آرنولد، سه بازیکن لیورپول هستند که قرارداد آن ها با لک لک های آنفیلد در تابستان 2025 به پایان می رسد. این سه بازیکن پس از به پایان رسیدن قراردادشان با لیورپول تبدیل به بازیکن آزاد می شوند و پس از آن می توانند درباره آینده خود تصمیم گیری کنند.

در حال حاضر محمد صلاح پس از برد سه بر صفر لیورپول مقابل منچستر یونایتد اعلام کرد که این فصل آخرین فصل حضورش در لیورپول است و پس از آن جمع لک لک ها را ترک می کند.

ترنت الکساندر آرنولد بازیکنی است که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و به نظر می رسد که برنامه رئال مادرید هم این بوده است که بازیکن لیورپول را به شکل یک بازیکن آزاد جذب کند و باید دید که الکساندر آرنولد قراردادش را با لیورپول تمدید می کند یا به شکل بازیکنی آزاد راهی رئال مادرید می شود.

شرایط برای ویرجیل فن دایک هنوز مشخص نیست و این بازیکن هلندی که دیگر حالا یکی از با سابقه های لک لک ها است، هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته است.

1471