دو تیم انگلیسی به دنبال جذب ستاره فرانسوی رئال مادرید

دو تیم انگلیسی به دنبال جذب ستاره فرانسوی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی هافبک فرانسوی رئال مادرید مورد توجه دو تیم انگلیسی قرار گرفته است و آن ها به دنبال این هستند تا شوامنی را راضی کنند که رئال مادرید را ترک کند.

به گزارش فوتبالی ، شوامنی در سال های اخیر و پس از رفتن کاسمیرو از رئال مادرید، تبدیل به هافبک دفاعی اصلی رئال مادرید شده است. در حقیقت این بازیکن در تابستان 2022 بود که از موناکو به رئال مادرید آمد. او عملکرد خوبی در رئال مادرید داشته است و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به همراه مادریدی ها تجربه کرده است.

به نقل از caughtoffside، در حال حاضر آرسنال و لیورپول دو باشگاه انگلیسی هستند که به جذب اورلین شوامنی علاقه دارند و به دنبال این هستند که او را راضی کنند تا از رئال مادرید جدا شود و راهی یکی از این دو تیم شود.

شوامنی در حال حاضر بیست و چهار سال سن دارد و هنوز می تواند سال های زیادی را روی فرم باشد. او در حال حاضر اردوی تیم ملی فرانسه را به علت مصدومیت ترک کرده است. البته مصدومیت او چندان جدی نیست و این بازیکن می تواند در بازی بعدی رئال مادرید که مقابل رئال سوسیداد است، حضور داشته باشد. شوامنی در حال حاضر تا سال 2028 با رئال مادرید قرارداد دارد.

1471