مشخص شدن شماره پیراهن استرلینگ در آرسنال

مشخص شدن شماره پیراهن استرلینگ در آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - رحیم استرلینگ در این تابستان به طور قرضی از چلسی به آرسنال پیوسته است و حالا باید دید که اوضاع برای او در جمع آرسنالی ها به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، شماره پیراهن رحیم استرلینگ در آرسنال مشخص شده است. این بازیکن قرار است که پیراهن شماره 30 توپچی های لندن را بر تن کند و حالا باید دید که چه عملکردی در این تیم با این شماره پیراهن خواهد داشت.

به نظر می رسد که پس از به پایان رسیدن فیفادی و تعطیلات بازی های ملی، رحیم استرلینگ کار خودش را در آرسنال شروع کند و اولین بازی رسمی اش را برای تیم میکل آرتتا انجام بدهد.

رحیم استرلینگ در حال حاضر 29 سال سن دارد. او در اصل بازیکن چلسی است که به طور قرضی به آرسنال رفته است. استرلینگ سابقه بازی در تیم های بزرگ فوتبال انگلیس مثل لیورپول، منچستر سیتی و چلسی را در کارنامه خودش دارد و حالا می تواند در آرسنال هم بازی کند. او توانایی بازی در پست وینگر را دارد و شاید بتواند مشکلاتی که آرسنالی ها در حال حاضر در این پست دارند را پوشش بدهد.

عملکرد استرلینگ در چلسی چنگی به دل نزده است و شاید بتوان بهترین دوران استرلینگ، زمانی بود که او زیر نظر گواردیولا در منچسترسیتی کار می کرد.

1471